{"id":61628,"date":"2012-06-03T11:31:46","date_gmt":"2012-06-03T11:31:46","guid":{"rendered":"https:\/\/sn.kweekvijver.nl\/nieuws\/west-coast-confidential\/"},"modified":"2023-06-23T22:12:26","modified_gmt":"2023-06-23T22:12:26","slug":"west-coast-confidential","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/schokkendnieuws.nl\/nieuws\/west-coast-confidential\/","title":{"rendered":"West Coast Confidential"},"content":{"rendered":"
De in Denemarken woonachtige Amerikaanse filmverzamelaar, schrijver en oud-Schokkend Nieuws medewerker Jack Stevenson komt weer naar de Lage Landen.<\/p>\n
Op 11 juni vertoont hij in de Brusselse cinema Nova een selectie bijzonder obscure korte films op 16 mm onder de titel West Coast Confidential: a lacious slab of Underground cinema from America\u2019s capital of non-conformity – San Francisco.<\/em><\/p>\n in SIAMESE TWIN PINHEADS (Curt Mcdowell, 1972), MONGRELOID (George Kuchar, 1972), HARDCORE HOME MOVIE (Greta Snider, 1987), MEET THE THINKIN’ FELLERS (Gibbs Chapman, 1992), RETROSPECTROSCOPE (Kerry Laitala, 1997), SWINGER\u2019S SERENADE (Danny Plotnick, 1999. Zie foto. ), AWAKE, BUT DREAMING (Kerry Laitala, 2000), BUMP AND GRIND (Ian Sundahl, 2006) en GHOST BEACH (Ian Sundahl, 2009).<\/p>\n